trädgård, tankar, vardag, inredning, loppis, böcker, familj, resor, växthus


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

lördag 20 februari 2010

Nu är det dags..

Nu blev det bara så att jag fick tummen ur och skapade en blogg....
Hur svårt kan det va? Tydligen inte alls svårt, gällde bara att hitta på ett namn som känns någotsånär relevant. Jag vill skriva om mitt intresse för inredning i vita nyanser, min trädgård som är ett intresse men inte på långa vägar färdig...och ibland måste jag kanske spy lite galla över livets orättvisor och människor jag blir trött på.
Välkommen till en ny blogg!

4 kommentarer:

  1. Kul att va den första som kommenterar!!! Kul blogg-ide'! Jag hakar gärna på o läser vidare.

    Kram/mira

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för kommentaren hos mig! Va kul med en ny blogg. Det gjorde du helt rätt i! Att starta bloggen, menar jag! Välkommen tillbaka till mig! Jag blir din första följare! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  3. Välkommen till bloglandia!!!Du kommer att trivas bra det kan jag lova dig!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Tack för era kommentarer!
    Det funkar alltså!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning! Tack!