trädgård, tankar, vardag, inredning, loppis, böcker, familj, resor, växthus


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

fredag 25 februari 2011

Nytt hus

har min syster...

Äntligen får de flytta in!

Efter att ha bott i en friggebod i flera månader ska de bo i det här stora palatset.

Avundsjuk? Jag ? Nytt hus, stora rena ytor, fräscha bad och kök...
Ja, okey, jag skulle också vilja ha ett lyft på mitt lilla chateau!




Trevlig fredagskväll alla vänner:)

5 kommentarer:

  1. Jag tycker du har ett alldeles bedårande hus!
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Ditt hus är ju jättefint! Men visst är det en dröm att flytta in i ett helt nytt hus, där allt är fräscht och förhoppningsvis precis som man vill ha det!
    Ha en trevlig helg!
    Christina

    SvaraRadera
  3. Hoppas din fredag blev riktigt skön. Min blev det ju inte, om man säger så..ligger och blir uppassad och jag tänkte nog göra det ett tag till. Man får ju passa på..*ler*.

    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Klart man blir avundsjuk. Ha en skön helg.

    SvaraRadera
  5. Nja jag är nöjd med mitt hus faktist!Skulle inte vilja ha ett helt nytt!Lite mer själ i gammalt.Men det där är ju så olika vad man gillar :-)
    Kram från mig!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning! Tack!