trädgård, tankar, vardag, inredning, loppis, böcker, familj, resor, växthus


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

söndag 3 april 2011

Bloggträff

En snabbishälsning blir det från mig ikväll.

Jag har varit i Göteborg och träffat en bloggvän, Tina! Och vi har tillsammans åkt till Danmark och träffat Ulrika!!

Det var premiärbloggträff för mig. Och vilken häftig grej! Jag kan rekommendera er som funderar på att träffas på riktigt att göra det. Det blir ytterligare en dimension i bloggrelationen.

Nu var ju mina värdinnor ypperliga sådana, som månade om mig/oss och hade fixat och trixat och det fick mig att trivas och bli glad och känna mig ompysslad. Sen har man ju mycket att prata om för en hel del intressen delar man ju redan:)


Solen och våren tittar fram i Danmark och så här välkomnande är det hos Ulrika! En fantastiskt rar och gullig tjej som jag är väldigt glad att ha fått lära känna.

Tack min vän! Må solen lysa över dig och din familj!

Imorgon är jag lyxledig. Då ska jag titta in hos er och samla ihop alla intryck efter helgen!

Kram och god natt!!


9 kommentarer:

  1. Var inne hos Tina och Ni verkar ha haft några roliga och härliga dagar. Vad kul det låter att träffa bloggvänner!

    Skulle vara kul att göra samma sak, men datumet i maj passar mig troligen sämre. Har inte bestämt mig ännu...

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Så skoj med bloggträff. Det gäller att få ihop alla helger nu framöver. Det händer mycket roligt o snart är grillsäsongen här också.
    Ha en bra vecka
    Kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. Du är allt en liten pärla du..tack för senast!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. God morgon! Ja här är en till som är lyxledig idag. Vilken härlig helg du verkar ha haft!
    Ha en fin ledig måndag!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  5. Ha det så skönt på din lyxiga dag och sug på minnena från den härliga bloggträffen ni haft:)

    Kram i dimman från Eva-Mari

    SvaraRadera
  6. Vad härligt att få träffa nya människor,och sen få komma till Danmark också, kan tänka mig att våren kommit längre där
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  7. Å vad roligt med en träff så där, och till Danmark oxå! Ha en fin dag! Kram Iréne

    SvaraRadera
  8. Läste just på Tinas blogg också om er lilla resa, - så fantastiskt härligt ni verkar ha haft det! Och så spännande att möta goda bloggvänner i verkligheten.
    Önskar dig en fin vecka!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  9. O jag med är lyxledig idag :-)kanske har jag inte njutit som jag brukar då jag är lite lätt oroad för trädgården fniss det är inte varje dag som takpannor viner runt mina 'älsklingar';-)
    Jasså det planeras en träff i min trädgård :-)ser man på det hade jag ingen aning om!
    Undrar oj jag törs vara hemma då ;-))
    KRAM från mig!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning! Tack!