trädgård, tankar, vardag, inredning, loppis, böcker, familj, resor, växthus


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

lördag 9 juli 2011

God morgon!!

Jag vill bara hälsa att nu har jag semester i fem veckor....

och det känns underbart!!


Fyllde frysen häromdan med bullar. Det har varit efterfrågat ett tag och det hör till alla sommarutflykter som jag kommer ha tid med nu:)

Idag blir det loppis i stora staden med en vän, men då tar vi inte med eget fika utan njuter nog av nåt gott på ett kafé! Få se vad vi hittar på!

Ha en fantastisk dag!! Vare sig det är semester eller inte!

Kram Marie

7 kommentarer:

  1. Wiiii vad underbart- NJUT i stora drag!!!! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Mmmmm kanelbullar....när ska jag komma...? *ler*
    Ska ställa mig i köket och baka nu jag med, men till ungarnas skolfest i eftermiddag.
    Ja, vi har två veckor skola kvar här! *suck*

    Önskar dig en härlig semester!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt att ha massor av lediga veckor framför sig
    Lycka till på himpa, sambon är där o shoppar
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  4. Åhh, va härligt det låter! Hoppas du får en rolig dag med många loppisfynd och mysig fika på stan. Jag ska oxå försöka hinna iväg till en favoritloppis i dag.
    Jag tar en bulle, dom ser så goda ut!
    Kram till Dig!
    Åsa. B.b.

    SvaraRadera
  5. Om vi hade slagit ihop alla goda bloggfikor idag hade vi minsann kunnat äta tills vi sprack. Har sett så mycket gott idag, mums..
    Du vet ju att jag gärna tar en bulle eller två!

    Ha det sså kul på loppisen! /KRAM

    SvaraRadera
  6. Vad de såg GODA ut de där bullarna!!
    Härligt med semester!!! Vi åker till Rhodos imorgon!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Underbart, både med kanelbullar och med semester.
    Njut, njut, njut!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning! Tack!