trädgård, tankar, vardag, inredning, loppis, böcker, familj, resor, växthus


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

lördag 9 juni 2012

Juni

Mina fina vänner som trots brist på inlägg tittar in här.

Jag ser ju på besöksräknaren att så är fallet:)


Min fina kamera strular och är inlämnad på lagning och skulle varit tillbaka för ett bra tag sen, men den har inte synts till än. Det är en jätteabstinens att inte fota. Fast jag har en liten rätt bra också så är det inte samma sak. Man ser saker på ett annat sätt när man ser genom linsen på en kamera. Håller ni med?


Min laptop har också varit kinkig så jag har inte kommit åt mina bilder... hör ni att det är gnälliga timmen nu...

Hur som helst önskar jag er alla en fin helg. Här ska jag börja förbereda studentkalas som går av stapeln nästa vecka. Jag har kollat recept och skrivit listor och planerat ett bra tag nu. Men nu är det dags att sätta igång.


Marie

13 kommentarer:

  1. Jag lämnade dig just en hälsning på Mors dag men och saknade dig lite..
    Men nu är du ju här och visst är det så, genom linsen får världen ett annat perspektiv!
    Kul med studentskiva för Storen, kan tänka mig ditt bull och kakfat! Mums..
    Tänk vad tiden går, syskonbarnen blir bara större o större!!

    kramkram på dig!

    SvaraRadera
  2. Halloj där! ja, visst är det mycket just nu inför sommaravslutningar bland både små och stora.
    Usch va trist med både kameram och datorn som strular. Då känns det som man blir lite off ju :o))
    Igår sken solen så skönt ända till sent, men idag regnar det igen. Suck!
    Jag ska ut på loppisrunda dag.
    Ha en bra dag min vän!
    KRAM till Dig!
    Åsa.

    SvaraRadera
  3. Vad tråkigt med kameran och datorn. Hoppas att det löser sig och att du får tillbaka din fina kamera snart. Jag har ingen systemkamera än men det kommer en snart :O)
    Ha en fin lördag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Trist med elektronik som inte fungerar, man blir nästan galen. Lite av abstinens, hihi. Va roligt att få förbereda till student. Beställer fint väder till dig. Ha nu en skön helg.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. tråkigt när kameror och datorer inte funkar som de ska,hoppas det fixar till sig
    Loppisen igår var Frälsis i Krokek som öppnade för sommaren, gjorde inga roliga fynd
    Idag bär det iväg utåt Arkösund på någon loppis
    Lycka till med studenten
    Ha en skön helg

    SvaraRadera
  6. Panik att vara utan kamera... ;)
    Jag borde ha lämnat in min för service, men drar mig för det just för att jag inte vill vara utan. Risken är väl att den kraschar till slut om jag inte gör vad jag borde göra.
    Ha en skön helg och låt inte studenfirandet bli för kravfyllt. Det ska ju vara roligt också. :)

    SvaraRadera
  7. Utan kamera -stackare hoppas den kommer tillbaka snart.Fast du tar fina bilder med den lilla oxå:)
    Lycka till med studentfirandet:)
    Ha det bäst.

    Kraam Tina

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Vad kul med student. Jag saknar den tiden när barnen var i den åldern.
    Jag önskar er lycka till med firandet!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  9. Tråkigt när kameran inte vill ...hoppas på bättre väder till nästa vecka...

    Ha en fortsatt bra helg
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  10. Vilken mardröm att behöva lämna kameran ifrån sig, på lagning. Jag hade haft en enorm abstinens.

    Kram!

    SvaraRadera
  11. Så trist när grejorna inte fungerar - då får man gnälla lite!:)

    Jag förstår att du har fullt upp om du har student i huset dessutom!
    Hoppas att det löser sej med kameran!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  12. Inte kul när man har kamera och datastrul. Förstår att det är mycket att stå i nu när det vankas studentexamen. Ha en fortsatt fin helg.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  13. Trist när tekniken strular...
    Ännu tristare när det tar tid att få grejerna lagade. Håller tummarna för att du får tillbaka din kamera snart igen.
    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning! Tack!