trädgård, tankar, vardag, inredning, loppis, böcker, familj, resor, växthus


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

lördag 15 september 2012

fest

Födelsedag med färg.

Det kändes härligt att frossa i en massa glada färger till den här dagens fest.

Dagen började regnig och grå. Men lagom när vi började sken solen upp och det blev ännu ljusare
 (och svårare att fotografera)



Det är verkligen mycket färger i höst på gardiner och kuddar, plädar och mattor. Det är häftigt att omge sig med massor av färg. Och jag blev jättesugen på det när jag botaniserade i varuhusen häromdagen. Väldigt långt från vitt, vitt, shabby mm. som jag fortfarande tycker är jättevackert...
Vi får se!





Lördagen börjar med solsken, det är också härligt!

Jag önskar er alla en riktigt färgglad helg.


Marie

24 kommentarer:

  1. Hela bordet ser ut som en jättestor pralin,håller med visst är det härligt med färger.Iaf att se på hos andra,fegisvarning här och håller mig till vitt... En härlig lördag önskar jag/kram Anne

    SvaraRadera
  2. Hela bordet ser ut som en jättestor pralin,håller med visst är det härligt med färger.Iaf att se på hos andra,fegisvarning här och håller mig till vitt... En härlig lördag önskar jag/kram Anne

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig dukning med alla sköna färger! Så välkomnande det måste kännas att sätta sej till bords där!
    Ja, mycket färger har man sett i höst i inredningen och ibland får man nog lite lust att explodera lite!
    Grattis till den som fyller och ha en härlig lördag!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Vilken härligt färgglad dukning! Man skulle ju bli jätteglad av att bara sitta där.
    Jo, jag håller mig oxå till det ljusa, men jag vill gjärna ha lite färgklickar här och där som bryter av och lyser upp lite.
    Ha en riktigt skön helg nu och må så gott!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  5. Färgglatt är glatt, det hörs ju på namnet!

    SvaraRadera
  6. Fint med lite färg också

    ha en bra helg
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  7. En härlig och vacker dukning du gjort. Ha en skön och fin helg.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  8. Men vilket underbart festbord! Härligt med färg.
    Grattis till födelsedagsbarnet. Är det kanske du själv? =)
    Lördagskram!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  9. Så fint med alla färger! Varje gäst får känna sig riktigt välkommen! Hälsningar Maria

    SvaraRadera
  10. Vilken häftig och inbjudande dukning du har gjort. Där skulle jag gärna slå mig ner en stund.
    Ha en skön Söndag.
    kram Pernilla

    SvaraRadera
  11. Men kan det vara bloggerskan själv som fyller år!? Grattis i såna fall!!
    Är det fest så är det, härligt med sprakande färger. Tallrikarna gillar jag verkligen!
    Tack för din kommentar också.

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  12. Härlig dukning som man blir glad av
    ha en skön kväll

    SvaraRadera
  13. Så fin födelsedagsdukning. Man kan piffa med starka färger till det vita :0)
    Kraaaaam Agneta

    SvaraRadera
  14. Så fin dukning i alla höstens färger! Kram Iréne

    SvaraRadera
  15. Ja, visst är det härligt att frossa i färg i bland!!!
    Ha nu en fin Måndag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  16. Vilken härlig dukning du har gjort, den gillar jag :o)))
    Frossa på du bara i färg...det blir man glad av!!!

    Stor kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  17. Grattis i efterskott! Verkligen en explosion i färger på din dukning... Härligt!
    kram
    Marie

    SvaraRadera
  18. Så jättefint det ser ut.. Allt behöver minsann inte vara vitt och shabby:)

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  19. Så glad man blir av din färgkavalkad!
    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  20. Vilken läcker dukning...den blir man glad utav :) hoppas vi ses på kundkvällarna...flera bloggare kommer, kram

    SvaraRadera
  21. En riktig härlig och glad födelsedagsbjudning! Där skulle jag gärna sitta:)

    Ha en fin höstdag!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  22. Önskar dig också en fin helg!
    Ja, modell större kängor idag...

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  23. Får grattulera i efterskott hoppas att det ska passa med pkt. som kommer snart ska verkligen bli roligt att få ta del av din rec. o höra vad du tycker om "Mannen utan ryggrad".

    Och om du gillade vad du läste hos mig idag kan jag rekomendera att du kikar in hos mig i morgon...

    Kramis från Pockethexan själv som ser fram emot att få "träffa" den nya Pockethexan!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning! Tack!