trädgård, tankar, vardag, inredning, loppis, böcker, familj, resor, växthus


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

måndag 4 oktober 2010

Det kom ett paket!!



Jag vann en väska för ett tag sen från Ulrika som har bloggen Norr om Köpenhamn (klicka så kommer du dit). Jag gillade den så mycket så jag använder den för jämnan. Men nu har jag ju en svaghet för lila som en del uppmärksamma säkert märkt :) Jag frågade Ulrika om jag kunde beställa en till väska av henne. Och det kunde jag! Och idag kom den! Jag gillar den! Så härlig färg och så fina virkade blommor på locket!


Nu var jag tvungen att ta kort med blixten på, så färgerna blir lite missvisande, men ni får ett hum om hur min nya väska ser ut! Tack snälla Ulrika!!
.
Nu är det kväller igen. Jag tog en tur med min gräsklippare, kanske sista svängen för i år. Vem vet? Så lastade vi ett lass ved som vi köpt, det är snart dags att börja elda!
.
Mannen hade önskat rotmos så det fyllde vi magen med.. och nu är jag mätt och trött men ska försöka hålla mej vaken ett tag till... kollar väl en runda hos er först!

3 kommentarer:

  1. Vilken jättefin väska! Grattis! Kul när man hittar något man gillar!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Vacker och personlig väska! Förstår mannen... jag älskar också rotmos, mmm!

    Må så gott.
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Roligt att du gillade väskan ;o)

    Ha en skön vecka!
    Kram Ulrika

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning! Tack!