trädgård, tankar, vardag, inredning, loppis, böcker, familj, resor, växthus


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

fredag 15 oktober 2010

Fredagsmys!!

Idag känner jag mig lycklig. Det är en fantastisk känsla som jag inte känt på länge. Som jag antagligen inte reflekterat över heller. Men så där så man ler för sig själv och blir varm i magen.. det känns härligt!
Vilket flow det blir i livet då.
Kom hem efter en bra dag på jobbet. Har fått en ny kollega som ger ny energi!
Åkte på impuls till frissan som klippte av håret rätt rejält..ny energi!
Köpte med lite blommor hem och satte ut i diverse vaser...ny energi!


Satte upp en lite "girlie" hylla i hallen där mina sjalar och väskor ska få bo och liksom komma till sin rätt inte bara när de hänger runt min hals..:) mina favvofärger!



Köpte hem en ny St Paulia som får stå i Vita rummet, och några Chryss som blivit utplacerade överallt i huset. Blev så helgfint, särskilt som jag hann städa imorse innan jag började jobba! Life is good! Ikväll är det kalas hos en god vän, så inte ens mat behöver jag laga.. mannen jobbar och grabbarna fixar själva.. life is even better!!



Och som final på fredan, en liiten glimt av mina glasögon! Håll till godo!



Tänd en massa ljus, be någon laga en god middag åt er, på med tofflor och upp i bästa fåtöljen!! Och njut av att det är fredag! Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Snygga bågar. Tänk vad svårt det är att välja när man står där och ser alla x-antal bågar.
    Grattis till din härliga fredag hoppas att helgen fortsätter i den stämningen.
    Jo jag har fixat maten redan igår så det är bara att värme och sen så sjunker jag nog ner i soffan.
    Kramar:)

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt positivt inlägg du bjuder på och så glad jag blir för din skull att du känner som du gör! Visst är det härligt när allt bara stämmer!
    Girliekrokarna är supersnygga och tänk, så många fina sjalar du har där - bara att välja och vraka! Det tipset ska jag ta till mej - älskar fina sjalar! (bara två prickar som fattas för själ..:-))!

    Jag är övertygad om att du kommer att få en jättehärlig kväll!
    Snygga glasögon - jag har själv liknande - tufft!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Åååh, vad härligt positiv du är idag. Det smittar ju av sig :o) Precis vad jag behöver när jag ligger i förkylning o feber. Typiskt...och vi som ska ha vägloppis här imorgon tillsammans med grannarna. Det blir till att dra ner mössan över öronen.

    Jättefina glasögon och kul att se en liten glimt av Marie :o)

    Hoppas du får en fortsatt positiv och energigivande helg! Kram Ulrika

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning! Tack!