trädgård, tankar, vardag, inredning, loppis, böcker, familj, resor, växthus


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

söndag 13 mars 2011

Det var den helgen

Känner mig ok, lite trött, men det är väl allmäntillståndet..
Fast helgen har en benägenhet att gå lite för fort, särskilt när man "tappar" en dag. Idag har det varit jämngrått ute, rätt mulen halvdyster söndag, som man inte blir pigg av. Synd! Solen sken så fantastiskt när jag inte orkade vara ute och njuta av den.



Det blev Tema måla vitt idag...
Storen kom in i garaget och tittade och frågade : varför målar du stegen vit?

Roligt när man fortfarande kan förvåna sina barn:)

Imorgon har jag några vårtecken att berätta om... jippie!

Slog precis på TV:n och där visar de Pretty Woman.Oj, så unga de är och vilken gullig kultfilm...
Måste nog titta en stund fast jag börjar klockan sex imorgon bitti... good bye!

8 kommentarer:

  1. Det är en bra film, Pretty Woman. :)) Dock ser jag på Svt 1 - Män som hatar kvinnor, har inte sett dom filmerna. Riktigt otäck är denna iaf. :(( Hoppas du är någorlunda pigg imorgon då. ;)) Ha det gott.

    SvaraRadera
  2. Att måla i vitt, är det många som inte förstår.
    Har hört en del säga det, men jag gillar din saker. Tror att pallen du har liknar min, ska också måla om den. Nu närmar sig träffen med stormsteg..kul.

    Kram o natti natti, ska också upp i ottan.

    SvaraRadera
  3. Skönt att du är på bättringsvägen. Inte kul när man vill en massa saker men inte orkar. Nu målar du... ett friskhetstecken! Stegen kommer att bli såå läcker!
    Verbenafröna kom fram igår efter 4 veckor i kylen och fick en ljus och varm placering. Sen får vi se...

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  4. Skönt att du mår bättre! T o m så bra att du kan ta tag i lite målning :o) Stegen kommer att bli jättefin i vitt. Har du några planer för den? ;o)

    Om du börjar så tidigt så förmodar jag att du också slutar tidigt, njut av eftermiddagen o kvällen! Här är det fotokurs som gäller ikväll, tjohoooo!
    Kramar Ulrika

    SvaraRadera
  5. skönt att höra att du mår bättre igen.
    Vilken härlig stege, något liknande letade jag efter på trädgårdsmässan.
    Ha det gott, kramar:O)

    SvaraRadera
  6. Vad ska man måla i för färg då, vitt är väl det bästa, hihi.... Du, en sån där stege har jag ju på vinden...Och Pretty Woman har jag sett ett par gånger, tåls att ses på, helst Richard Gere, hihi...
    Hulda

    SvaraRadera
  7. Visst är det avkopplande att måla. Och vitt är aldrig fel. Va bra att du mår bättre nu.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!
    Jag blir så glad när jag läser din blogg. Det är så fina kort och du skriver så bra<3Kram M

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning! Tack!