trädgård, tankar, vardag, inredning, loppis, böcker, familj, resor, växthus


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

fredag 23 december 2011

God Jul!!!!!!!




En hälsning till alla fina bloggvänner runt om i landet och utanför!

Jag kände trots allt av julstressen mot slutet och prioriterade bort bloggandet. Människor IRL fick gå före. Mycket sjungande och Luciafirande har det varit som tagit mycket tid. Och 6 par sockor har blivit stickade, så nu ligger de fint inslagna i paket och kommer förhoppningsvis värma släktens fötter i vinter.


Nu är allt förberett för helgen, så nu kan julen komma!

En riktigt GOD JUL till er alla från mig!!!!!!


KRAM Marie

28 kommentarer:

  1. Ja, det kan bli många aktiviteter före jul! Men 6 par sockor!!! Det var inte dåligt vad du har varit flitig och så glada de ska bli som får hemstickade sockor!!!
    Önskar dej en riktigt stämningfull och fin jul!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Kul att höra ifrån dig igen. Förstår att du har haft fullt upp.
    Önskar dig en riktigt GOD JUL.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. GOD JUL! Ha en riktigt skön helg nu. Stänger om 20 min sen ska här vilas, jippiiiiiiiii!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Jag saknar dig när du inte bloggar men självklart går IRL före.
    Ha nu en skön jul!

    SvaraRadera
  5. God jul tillbaks!

    Kram Anna Vattenkanna

    SvaraRadera
  6. GOD JUL önskar jag dig!
    KRAMAR från mig!

    SvaraRadera
  7. Fin stämning i dina bilder :)
    å missa nu inte.....

    C
    H
    R
    I
    S
    T
    M
    A
    S

    P
    A
    R
    T
    Y

    De e kul att vara med :)
    Å jag önskar dig en riktigt
    GOD JUL
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  8. En riktigt God Jul till dig också!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Jag vill önska dig och de dina en riktigt god jul!

    SvaraRadera
  10. Ha en riktigt fin och GOD JUL du också!

    SvaraRadera
  11. Detsamma, detsamma...en riktigt GOD JUL.

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  12. Önskar dig detsamma.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  13. Önskar dig med en riktigt
    Fridfull Jul!

    SvaraRadera
  14. Önskar dig en riktigt fin julhelg.

    kram

    SvaraRadera
  15. Och God Jul till dig!!! Ha en skön helg!!!

    SvaraRadera
  16. Det gjorde du helt rätt i Marie. Njut nu av en fantastiskt fin jul tillsammans med nära och kära (som kommer att ha varma och goda fötter tack vare dig) och sköt om dig!

    Stor julkram
    Lotta

    SvaraRadera
  17. Mina prioriteringar fick också ändras under julen, och bloggen har fått vila.
    God Jul på dig!
    Ullis

    SvaraRadera
  18. God jul, Marie!
    Stor kram från Skåne!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  19. Önskar dig en riktigt god jul:)
    Kraam

    SvaraRadera
  20. Önskar dig en riktigt god jul //Britt

    SvaraRadera
  21. Tittar in för att önska en fortsatt fin helg!

    SvaraRadera
  22. Tack för titten och en önskan om God fortsättning på julen!
    Carin

    SvaraRadera
  23. En god fortsättning på julhelgen önskar jag Dig!
    Kram från Åsa.

    SvaraRadera
  24. En riktigt god jul & god fortsättning
    Ha det riktigt lugnt och skönt

    SvaraRadera
  25. Hej och God fortsättning önskar jag dig och din familj!
    Julkramar från Maria

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning! Tack!