trädgård, tankar, vardag, inredning, loppis, böcker, familj, resor, växthus


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

tisdag 2 april 2013

Skickar en blomsterhälsning till er!




Den här buketten fick jag av min bror på min födelsedag. Jodå, nu fick jag det sagt också ;)

Firade den samtidigt som påskfirandet gick av stapeln här hemma.
Ibland får man göra två flugor på smällen...

Det var lite segt att komma igång att jobba idag efter många lediga dagar. Å andra sidan är det redan onsdag  imorgon, gillar korta veckor!

Ha det fint!

Kram Marie

17 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott då :)

    Jag har turen att ha lov hela veckan och jag njuter för fullt.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis! Det känns alltid svårt att komma in i jobbet igen efter massa ledighet...Ibland kan jag tycka att det är lika bra att inte vara ledig!!!

    Ha det gott trots jobb!

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott, och jag håller med dig om kortveckor. Det skulle man ha fler utav.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Grattiskram i efterskott! Så fint det är med en färggrann tulpanbukett.

    SvaraRadera
  5. Så, en ny siffra att hålla reda på.Grattis? Läste om din sköna stund i växthuset. Det blir nog snart fler :)

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott min vän!
    Problemet med korta veckor är ju bara att de infinner sig så sällan...
    Ha det gott!

    Kram åsa.

    SvaraRadera
  7. Grattis i efterskott, hoppas du hade en mysig dag. Jag är för korta veckor och långa helger, så borde det vara jämt ; ))
    Ha de bra!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig bukett! Grattis i efterskott!
    Hoppas att du hinner njuta av de fina dagarna som vi har!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  9. Grattis i efterskott. Fin bukett!
    Visst går dagarna jättefort nuförtiden? Här är väldigt fint väder nu, så nog finns det hopp alltid.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  10. Det är så skönt med blommor! Jag har kört fattiglappsvarianten och plockar in olika kvistar hela tiden. Igår var det videkvistarnas tur.
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  11. Grattis i efterskott. Ja visst är de fina :O) och bara 79 kr kostar dem :O)
    Kramisar
    Agneta

    SvaraRadera
  12. Grattis vännen! Härliga blommor som ger känsla av vår!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  13. Grattis i efterskott,underbart med tulpaner tycker jag
    kram Rosa

    SvaraRadera
  14. Grattis till dig i efterskott!! Härlig tulpaner.
    Kram

    SvaraRadera
  15. Grattis i efterskott :)

    Hoppas du får en fin helg!
    //Linda

    SvaraRadera
  16. Har snön försvunnit nu? Vi bor ju inte så förskräckligt långt ifrån varandra och här har snön äntligen gett med sig. Det är bara på husets norrsida som det ligger en driva över mina vintersådder - men den har jag ju skottat upp själv för att den ska hålla så länge som möjligt.

    Solsken
    //Linda

    SvaraRadera
  17. Grattis i efterskott! Vilken vaker bukett och bild!

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning! Tack!