trädgård, tankar, vardag, inredning, loppis, böcker, familj, resor, växthus


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

söndag 25 april 2010

Trädgårdsarbete...






Blev det den här helgen. Först inspirationsrundor på lite plantskolor och handelsträdgårdar runt omkring, sen ut med spaden och gräva och dela och rensa och fixa.

Har tagit så många bra kort på alla fina växter jag sett överallt.....men lånade ut bilen till min bror och där ligger kameran!

.

Så kan det gå, men hoppas ni alla haft en skön helg!

.

Snart är det måndag och för mig som jobbar "raka" veckor är det upp med tuppen som gäller imorgonbitti!

7 kommentarer:

  1. Vilken ljuvlig färg på din pensé, hoppas du haft en skön helg, ha en bra vecka som kommer, kram

    SvaraRadera
  2. Jättefin färg på penséen.
    Ha det bra.
    Camilla

    SvaraRadera
  3. Hej och tack för kommentaren hos mig..Välkommen till bloggvärlden..Här kommer du att trivas..kram från fare..Susanne

    SvaraRadera
  4. Så kul! Jag är också ny i den här delen av världen. Det är så jättekul att blogga och det var väldigt trevligt att du hälsade på hos mig. Du är alltid välkommen tillbaka!
    Vilka fina bilder du har tagit, ligger du under jordytan för att få så fint perspektiv?
    Kram
    Agneta

    SvaraRadera
  5. En ljuvlig pensé du har!
    Lycka till med "tuppveckan", men nu är den snart slut!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Vilken färg på denna pensé, hoppas helgen varit skön, kramen

    SvaraRadera
  7. Oj så fint det var här ,underbara bilder! Ha en skön kväll! Kramar Susanne

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning! Tack!