trädgård, tankar, vardag, inredning, loppis, böcker, familj, resor, växthus


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

lördag 4 september 2010

Lördag!!

Idag verkar det vara svårt att lägga in bilder för mig. Så det får duga med en ros. Den köpte jag igår på Plantagen när jag tog min runda på IKEA med flera ställen...



Köpte billiga och fina påslakan, ljus som borde räcka ett tag framöver och en matta... men den köpte jag på Rusta. Den får jag visa senare när jag kan lägga in fler bilder...
.
Sen kom jag hem och blev serverad mat och vin av mannen som valde att vara hemma.
.
Idag skiner solen, det har varit en natt till med lätt frost. Just nu rinner vattnet av allt när solens strålar värmer upp luften igen. Det blir en härlig dag! Östgöta -dagarna går av stapeln i helgen. Då är det öppet på många gårdar och butiker mm. Bara att åka runt och titta... Själv ska jag hjälpa till på en gård där de har getost-mejeri. Jag vet inte vad jag ska göra, men det var visst kockar som ska laga mat, kaffeservering, försäljning av blommor, grönsaker och ost, getsafari mm.... Jag får berätta mer sen. Nu är det bäst att fixa iordning mig för kommande äventyr.
.
Ha en riktigt solig skön och lycklig dag!

1 kommentar:

Vad roligt att du vill lämna en hälsning! Tack!