trädgård, tankar, vardag, inredning, loppis, böcker, familj, resor, växthus


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

onsdag 31 augusti 2011

Mer höst

Nu vill vi inte tänka grå grå längre...

Det var jag som kände mig helpaj igår med min förkylning. Idag är jag inte lika trött men ändå tillräckligt krasslig för att stanna hemma.



Har en fullbokad helg med roliga saker som jag gärna vill vara frisk till. Och ingen höjdare att jobba bland människor och gå runt och hosta och snora.


Tänk positivt! Titta på fina saker som gör dej glad! Läs snälla krya-på-dej-hälsningar från omtänksamma bloggvänner... JA, det funkar, det känns BÄTTRE!!

TACK!


13 kommentarer:

  1. Va skönt att du mår bättre. Vilken härlig höstheader du har gjort. Ja, det börjar ju bli dags att byta ut sommarbilderna nu, så även jag funderar på lite nya bilder. Va ska du göra för nåt kul i helgen? Nu blev jag lite nyfiken :-)
    Undrar just om vi kan få till nån träff i höst. Det skulle ju vara så kul att ses.
    Ha en skön dag! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Nu är det lite förkylt här och där. Vad bra att du mår bättre. Du får hitta på lite roligt så du glömmer hur du mår//Britt

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du mår lite bättre vännen! Ja, det är inte skoj när de där förkylningarna sätter igång. Vi har precis haft en omgång vi med :o( Men som sagt...tänk positivt :o)

    Hösten är helt klart här....men vi får njuta av fina färger istället. Det bästa med hösten och alla tända ljus förstås!
    Krya på dig-kramar från mig

    SvaraRadera
  4. Kloka tankar, hoppas du kryar på dig till helgen och att jag får se dig här :) KRAM

    SvaraRadera
  5. Så skönt att du mår lite bättre, men ibland kan det vara bra med lite "grådagar", så man upplever motsatsen dessto mer.

    Vilka vackra, färgglada höstbilder du visar!
    Hoppas att du hinner bli riktigt frisk till helgen!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Krya på dig ordentligt nu. Inte roligt att vara sjuker. KRAM Helena (elsaohelena) hoppas kommenteren gåt igenom nu.

    SvaraRadera
  7. Helt klart! Heja dig och kör på den linjen. Lät jag som Susanne Lanefeldt nu?!Huwa..
    Hur som helst håller jag tummarna att du fixar helgen!

    kram på dig!

    SvaraRadera
  8. Hej där! Hoppas du känner dig bättre och visst är det viktigt att tänka positivt!
    Må så gott!
    Carin

    SvaraRadera
  9. Skönt att du mår bättre nu.
    Ser att din Kärleksört blommar. Har sådana på landet men de är lite senare. Får kolla helgen hur långt de har kommit.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  10. Hoppas du mår bättre till helgen!! Vila och ta igen dej du. Positiva tankar är aldrig fel helt rätt tänkt!
    Är du på vikbolandet hoppas jag att jag får se dej här! Vi finns på östgötakartan, Svensksunds Säteri!
    Ha det gott o fortsätt Krya på dej!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  11. Det finns många anledningar till att stanna hemma vid förkylning. Både egoistiska och för andras skull. Stanna hemma du till du känner dig frisk.

    Kram!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning! Tack!