trädgård, tankar, vardag, inredning, loppis, böcker, familj, resor, växthus


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

torsdag 1 september 2011

In i dimman?

Nej, jag känner att jag är på väg ur.


Första september är redan här. Det känns inte längre så himla jobbigt. Sommaren var skön, jag hade det bra. Och än finns det hopp om fina dagar:)
Men visst... jag är ingen höstmänniska även om jag har mycket kul att se fram emot.


I växthuset är det fortfarande varmt. Det är så skönt att komma ut dit och sätta sig och bara bli glad. Det hjälper till att förlänga säsongen lite.

Imorgon ska jag jobba igen, Vad gör man inte för att uppleva fredagsmyskänslan?!

Ha en bra dag inte för långt in i dimman hoppas jag!

Kram Marie

8 kommentarer:

  1. Jag älskar hösten, men i år kom den lite väl tidigt, tycker jag, men idag har vi lite sol så då är det bra. Vackra bilder har du i alla fall!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Här har dimmorna lättat för längesen och solen skiner så vackert!
    Vilket härligt växthus du har och så skönt att kunna sitta där och bara njuta!
    Själv tycker jag mycket om hösten, med både ljuset och den klara luften...!
    Vilka härliga bilder!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Nu på eftermiddagen har jag suttit ute i solen med en kopp kaffe och ett korsord. Man får passa på att njuta...
    Kram
    Kerstin

    SvaraRadera
  4. Det har varit en underbar dag!Soligt fått en del gjort.Jag är ingen höstmänniska heller.
    Men när det inte är nån återvändå längre brukar det kännas OK.Nu såhär mot slutet av säsongen då vill jag INTE höst :-)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  5. Dimman var här tidigt i morse men sen var det sol lagom tills jag kom hem vid 14-tiden.
    Har tagit semesterdag imorgon och ska färdigställa en massa som inte blivit gjort pga regnet..

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Vi har inte haft dimma här nu på ett tag men jag kan tycka att det är fint, lite trolskt.

    Skönt att du mår bättre.

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Jag älskar hösten. Alla färger och det är så mysigt och dra skorna i stora löv högar. Här är det sol åska hagel om vart annat. Så nog är det höst. Hoppas du får en skön helg.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning! Tack!