trädgård, tankar, vardag, inredning, loppis, böcker, familj, resor, växthus


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

tisdag 20 juli 2010

Hej alla!!

Jag har inte fått värmeslag och avlidit... jag tror däremot att vårt internet fått det.
Jag blir så trött på modem och uppkopplingar och kablar och kundtjänst...ett himla strul är det!

Man får sån abstinens av att vara utan dator....för att inte snacka om tonåringarna hemma... Som tur är kan man bada en massa och göra annat, men jag saknar er!

Idag har jag åkt till bibblan och lånat en dator för att kolla runt lite. Jag tror och hoppas att vår dator ska vara klar att använda i kväll! Då blir det väl köbildning!

Hoppas alla har det skönt i den fantastiska sommaren. Jag är glad att jag har semester!
Stor kram till er alla, snart är jag tillbaka igen!

5 kommentarer:

  1. Jo, jag vet - det är sååå himla trist när inte datorn fungerar och sen ser man ju hur beroende man blivit!!!
    Hoppas att det löser sej för dej!
    Tack för titten hos mej!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Ja ibland krånglar det, men sen igen ska man njuta av sommaren när man har möjligheten! Ha det gott! kram

    SvaraRadera
  3. Ja, jag undrade just vart du hade tagit vägen. Typiskt det där med datorkrångel. Man får lite abstinens av att vara utan för länge.
    Skönt att höra att ni har det gott.
    Hoppas din kompis snart ska vara OK.
    Ha det gott! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  4. Jag trodde väl aldrig för ett par år sedan att jag skulle bli så beroende av en dator som jag blivit.
    Nu sitter jag uppe i vår Jämtlandsstuga mitt i storskogen och kollar bloggar.
    Knasigt men jag förstår att du saknar din.

    Maidi

    SvaraRadera
  5. Tala om abstinens.:D tack själv för ett trevligt besök, hoppas det inte dröjer för länge, på fredag har jag premiär utav textilier från svanefors, många vackra hissgardiner och mkt annat som ska få se dagens ljus hos VIOLAN, ha en fin dag, kramen

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en hälsning! Tack!